Missing u.



seg. vet inte vad jag ska göra.
pallar inte spela. sett klart på californication. försöka rota fram ngn bra film kanske?
Saknar mitt hjärtegull mest, fast försöööker iaf låta bli å tänka på det alltför mkt, då blire för jobbigt.

inte gjort shit idag i stort sett.
börjar bli förkyld ordentligt.. snuvig å med ömma slemhinnor i näsa/bihålor, just fucking great.

imorn kmr mostrarna som sagt, då flyttar jag nog ut till (vårat) lilla hus ist.
undrar hur fucking ensamt det inte kommer å bli då? O.o


Skulle velat ha dig här bby, nästa gång lyssnar du jävlar på mig! ;)
Ska ta å sova om några timmar iaf, så skriv på msn när du vaknar eller ngt.
å släng inte ut för mkt pengar på min julklapp, all I want is YOU! <3

natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0