@ my mothers.



hos mamma nu i la Finland iaf. :)
Saknar bby as hell så klart, men annars äre väl mysigt.
sjuuukt kallt bara å snö å grejer, USCH.
trött på å frysa, vill emigrera till ngt varmt ställe ist, vore.



dåååligt pigg man var igår när jag kom fram då, sent på kvällen. 'helt jävla genomfrusen efter det jävla flyget.
sur var jag också för dom i business class fick varma baguetter å jag var dööööhungrig. oh well. ^^

varit ute å ridit en sväng idag, as usual.
annars händer det fan inte mkt, busat loss med båda hundarna idag. :) lätt söndertuggad av Totti. <3

darling verkar inte dyka upp på msn atm, så det blir nog å lägga sig å läsa klart den första Trueblood boken å sen sova. jävligt bra f.ö. hoppas på att jag har cash till å köpa minst 3-4 till i serien på hemvägen.
men annars ska det fan sparas till nyår! ;DD

okeydokey, nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0