Panic-



paniik snart, hittar fan inte min telefon ngnstans alltså.
dessutom så hade jag så klart inte på ljudet heller. -.-

jag kan väl för faan inte ha tappat den mellan vårdcentralen å hemma igår?
det är ju inte många meter å jag borde la ha MÄRKT ngt isg?! -.-

aja, ska dra till biblioteket en snabbis snart ändå så kan ju gå förbi vårdcentralen å fråga om den är där annars. vore konstigt. men lika bra.

bankerna strejkar tydligen i finland så mamma kan inte föra över cash till hyra. GREAT.
wts vräkning.

åså åker jag tydligen på fredag (!!!) redan? :(

mamma hade skickat biljetterna till den gamla adressen. på Norrstrand. gz!

oh well.. :S

 

hänga tvätt, ut ->

 

hoppas på att bby kmr med cigg snart. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0