Shoppiiing 4 newyear.



ja jag kanske är lite full då. ^^

cammade lite med bby nyss, han verkade nöjd iaf. :)
varit på grinigt humör halva  dagen idag så dragit i mig en halv dunk vin, excuse min stavning :P

Varit på Vonne's idag iag, sku´lle köpa mig en aaaascute klänning till nyår (kind of (verkligen!!!) Alice in Wonderland, men denfanns ju inte i min strl. :S), men det blev en lagom diskret tubtopp + en ny väska ist.



jag vet att den ser svart ut bå bilden  men den är faktiskt plomminlila.
tänkte svarta stuprör + nitbälte + högklackade svarta stövlar till så kmr jag vara sååå hot. ^^

orkar inte lägga upp bild på väskan atm iaf, den är en trappa ner. :P

börjar redan ladda för nyår btw:

den (bl.a!) ska jag allt gå runt å suga på på nyår.

för en gångs skulle ser jag verkligen framemot det! :D



..känns inte som julafton imorn. men whatever, man är väl typ (?!) vuxen nu?
på pappret iaf. ;)

nattinatt på er å god jul å sånt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0