This is it.



sitter å lyssnar på Chemical Buzz å Bad Things (juligt så det skriker om det!) å längtar hem lite.
pillar lite med wow å bloggen. den stör mig mest, måste sätta mig någon (^^) dag å pilla med koderna igen,
blir å göra om hela allt men seriöst... orka! :P

så suger lite på min Toffeelikör ist, inte helt fyskam alltså, billig som attan med. ;D

snart blir det bastu osv.
fick en riktigt sjysst klänning från Zara av Leila förut, så den blir sen. :) (svart så klart!)

det är helt otroligt, med mostrarna sådär lagom fulla å i luven på varann som vanligt,
tkr ju att man borde vant sig va? Men hell no, däremot ger dom mig seriöst irriterande ryckningar i ögonvrån, människorna kan verkligen driva mig till.. ja, to the point I lose my mind typ, om jag inte är tillräckligt full då, haha. den finska julen. <3

hoppas alla har en riktigt sjysst jul utan alltför mkt konflikter. :)






Just Dropped In - Kenny Rogers & The First Edition

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0