-.headache.-


det var inte långt jag kom med garderoben iaf.
ska försöka fortsätta fixa med det innan jobbet.
Ska bara sova en stund först.

Pillat lite mer med bloggen idag med,
kommer nog ta ett bra tag innan jag är helt klar med den.
Lite saker som krånglar as hell. -.-

Björn stack precis till jobbet.

Fyfan, kommer ihåg när jag nästan hade dom arbetstiderna.
Det verkligen dödade mig, bara jobbade å sov i veckorna.
å när det väl var helg så var ju dygnsrytmen fortfarande som
på vardagarna så man somnade typ.. senast halv 12,
å då hade man ändå varit ute å (för)festat typ.
Så rolig man var då.. :P

Inte för att jag är mkt roligare nu,
eller bättre iaf.

Jag är så sanslöst trött på mig själv å mitt jävla beteende.
Försöker förändra mig efter varje gång men nej.
Det är så jävla svårt å jag tänker inte ens på det när jag gör det.
Utan i efterhand. Det kommer så jävla naturligt, tyvärr.
Måste skärpa mig, ta tag i mig själv, bete mig lite sjysstare
å framförallt normalare. Fan det här är det ju ingen som mår bra av.
Så duktig på å göra mig själv illa men jag gör ju
tyvärr andra illa samtidigt.

Helt jävla matt.
Vill ha semester från mig själv.
För den person jag minst av allt vill
vara har varit framme lite väl mycket på senaste tiden.
känner mig bara så trött.
känns totalt fucking hopplöst.
det är en sån sjuk röra i mitt huvud, ni anar inte.
knappt så man vet vad man heter snart.-

blir jobb vid halv 2 iaf.
det lär ju inte gå så överdrivet bra då..
way too much on my mind.
might be out of my mind too.
Nah.. I wish.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0