::08:09:09::



tur att man får lite gjort ngn gång iaf.

ska göra mig klar nu å sen dra till stan,
måste fixa med några grejer lite fort innan jobbet.

å helst äta ngt med. :P

Tôligt sugen jag är på å jobba idag då.. oh well. inte så mkt å göra ngt åt.

börjar lite nytt folk imorn med,
ska ta hand om inlärningen om den nya på finska sidan.
Kommer bli lite småkul ändå.-


Känner för å bara släppa allt å låta det gå som det går.
Bara tillslut rasa genom det som håller mig uppe.
Fy fan vad skönt det vore.
Ignorera allt vad ansvar hette å inte vara
tvungen å tänka på ngn annan än sig själv, om ens det.
..fast så kanske det redan är. :P

men pallar ju verkligen inte.
vet nada om allt å känner mig
bara totalt värdelööös. otillräcklig.

Fan vilken positiv start det blev i den nya bloggen då..

Nä, ska göra mig i ordning nu.
Kanske får en stund över med min nya bok med,
ska läsa Snabba Cash, äntligen. :)


Såg/kom på förut att jag har missat å äta mina
mediciner på 2-3 dagar. det är ju också en höjdare.


tittar säkert in här senare ikväll,
måste ju fixa med designen med. -.-





- försöker pigga upp det hela med en bra låt då -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0