@ home



Äntligen hemma. :)
Dagen på jobbet kändes sjukt lång,
började dessutom dagen med å försova mig.
Hyfsat bra gjort med tanke på att jag börjar halv 2. :P
Vaknade typ halv 1 å var bra jävla stressad, hann iaf i tid..

Jobbet har ju som sagt gått sådär den senaste veckan, inte alla dagar men den sammanlagda summan från alla dagar är inte så fin. :P
Har iaf lyckats rycka upp mig lite idag så har sålt okej iaf. :)

Ikväll ska jag faaan orka städa.
Skjutit på det bra mkt nu.. (A)

oh well, nu ska jag återgå till Snabba Cash. ;)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du att alla dina senaste inlägg går inte att läsa? För det är bilder över texten på varje inlägg...

2009-09-10 @ 00:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0