Set and setting.



Dagen började ju helt underbart med att jag vaknade av jag grät i floder å halva t-shirten var verkligen genomblöt. å efter det gick det bara nedför. that tells a lot.

Nä, drömde så jävla konstigt bara.
Det här kommer å låta helt sjukt men, kortfattat:

Var gift å grejer å älskade honom så fruktansvärt mycket. Över allt annat.
Men av diverse anledningar så svek jag honom gång på gång, utan att han visste om det, för hans skull.
för gjorde jag inte som de sa så skulle det ändå vara slutet på livet som det var. åt det sämre hållet då så klart.
till slut så fick han ju så klart reda på allt, fast trodde att jag gjorde det för att jag inte älskade honom.
Sa att han inte kunde fatta vad jag gjorde, och att jag förtjänade inte ens att bli älskad, någonsin.
Världens liv å jag kände att det var lika bra (?) att inte säga som det var,
det skulle bli lättare för honom såhär och jag skulle ändå inte orka med allt, oavsett.
Så jag skule vänta på honom ute  någonstans på en så jävla vacker sensommarkväll.

Men jag väntade aldrig på att han skulle hinna tillbaka.
Utan hoppade rätt ut från en jävla klippa å tvärdog.

Han kommer tillbaka, ngn annan förklarar vad som hände, förtvivlan.
Efter ett tag, får han reda på vad som egentligen allt handlade om.

Skuldkänslor, förvivlan, hat mot dom som gjorde det, å en sån enorm längtan.

Efter det vaknade jag av att jag grät helt förtvivlat.
Och som sagt, resten av dagen har inte heller dirr varit något att hurra för..


Kom precis hem från Iram, legat i soffan, halvsovit å snackat.
En helt godkänd aktivitet för en fredag alltdå. ;)


Är så sjukt trött, men vågar inte hoppas på att jag bara skulle slockna rakt av.
För mycket ångest, ensamhet å andra skitkänslor snurrar runt u huvudet på mig.





Och jag vill också ha blonda å rosa leopardmönstrade dreds.

Nöjd jag vore då...
å det skulle vara en klar förbättring till allt so far.'

Mamma har varit orolig för mig idag med. dumt.
Måste komma ihåg å ringa henne imorn..
Hon av  all the ppl dansar som lika


Sanslöst trött, men som sagt så lär ju inte sömnen komma på ett tag.
men det räknar man ju med, såklart. ;)

Håller verkligen tummarna för morgondagen,
den måste väl bara bli bra? efter idag behöver man nog lite plåster på såren.


Nattinatti d¨-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0