Thinking about..


jobb idag. jaha. gick sådär.
allt känns trasigt. mest jag.
förstår mig inte ens på mig själv så kan inte kräva att ngn annan skulle göra det.
hoppas bara på att det skulle vara möjligt.

orkar inte med detta.
allt kommer å gå åt helvete å det är redan på god väg,
på alla fronter.

måste leta fram mina mediciner också.
å gå till apoteket å hämta ut recept till katten.
betala räkningar.
städa här hemma.
ta tag i mitt liv.
å tusen andra saker.

jag orkar ju knappt andas.

vill bara börja om allting.
det känns som om jag har gjort så många val som varit så fel under så djävulskt många år.
men det går ju inte. det fattar jag också.

å jag vill ha dig så som jag känner dig.
jag vet att det är jag som får dig som du är.
mitt fel, min skuld.
samma saker, ny situtation.

jag vill bara hem.
å vara trygg.
vart det nu är.
?


(nej, bloggen ser fortf inte ut som den ska men pallar inte pilla med det nu.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0