Work




det har gått riktigt jävla dåligt på jobbet idag,
inte orkat fokusera för 5 spänn.
har nog inte sålt så dåligt på flera månader.
oh well, man kan ju inte ligga på topp jämt sägs det ju? :P
¨
äntligen hämtat ut antibiotika å smärtstillande till Vicious med, konstigt nog var det inga större problem med å få i kattfan det trots att den  ena var flytande. hoppas det hjälper bara.

ska börja äta mina mediciner som jag borde igen, å försöka gå upp såpass tidigt att jag kan ringa på min läkares telefontid ngn dag. ska boka ny tid, helst för ngt annat utskrivet + ngt lätt å sova på. desto mer desto bättre. :P

orkar bara inte med mig själv eller ngt annat, vill bara slippa känna ngt å bara vara.
det vore ju.

nah, nu ska jag fortsätta läsa i min bok å sen blir det sova.
har fan sovit i soffan i över en vecka nu för att jag inte har pallat städa i sovrummet, illa. -.-
tur att jag brukar slockna rätt fort ändå.

nah, nu ska jag fortsätta med min bok. sen blir det sova.

c ya.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0