Bitchin'

ja men vafaaan då.
då var vi där igen.
antingen har jag gått upp i vikt bra mkt mer än i vanliga fall när jag tar det lugnt eller så är jag på smällen. ^^
fast antagligen som sist, jag är inte gravid, bara fet, haha.
(dock, memo, ring barnmorskan om p-spruta..!)
inte så konstigt iofs, fan vad jag har käkat här hos morsan, som vanligt.
vägde mig igår å fick en mindre chock, nästan 62 kg, aldrig vägt så mkt.
så nu är det dags för viktnojan å sätta in igen! :P
..jag som klagade precis innan jag åkte om att inga av mina favvojeans passade för att ALLT satt för stort.
ja, som sagt, det vore ju synd å vara nöjd ngn gång. ;)
men det blir det ju ordning på när jag kmr hem igen, det vet man ju.
skulle helst börja träna men vafan, svårt när jag inte vet vilken stad jag befinner mig i å när.
tur att det går å festa bort med. så ser man sådär skitsnyggt tärd ut istället.. -.-

skulle egentligen dra till Lysekil efter jag kommit hem (torsdag), men verkar inte bli så trots allt.
antagligen helgen i karlstad å träffa Kitecat, fixa håret, lämna katterna antagligen (?), å lite sånt.
checka läget med lägenheten framförallt. hur länge jag kan ha kvar grejerna där.
ska bli gött å komma hem till Sverige igen å fortsätta dra runt!
fan vad jag trivs med det.

det enda som egentligen saknas är ngn som kan vara min trygga punkt.
som kmr vara där oavsett i vilket skick jag är eller hur dum i huvudet jag är.
someone to pick up the pieces.
'cuz I'm just a fucking mess at the moment.

morsan tog dock nyheterna om att jag inte jobbar ("kmr säga upp mig"), inte har lägenhet ("ska säga upp den när jag kmr hem"), å ska ge bort katterna. If she only knew, men guld är hon ta mig fan oavsett. <3



det är nog hyfsat illa när tillåmed jag tkr att jag håller på å flippa ur lite väl. oh well. The party never stops. ;)

"So fine, this day, all your problems are gone away.
but tomorrow when you wake up, all your problems are back to stay."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0