Cash is king?



hm. måste fan skaffa ett JOBB snart tror jag. O.o
pengaflödet är jävligt ostabilt å det går ju inte an. ska försöka få mor  å betala teleräkningen för dom senaste 2 månaderna innan jag drar nu iaf. gaaah. fina 2000 det. å andra sidan betalar jag för telefonen med men ändåå.

om inte jag har cash på kontot senare idag/imorn så är det krångel med soc igeeeeeeeen å då måste jag strula med papper å åt helvete. vad fan kan dom inte bara ge mig ett par tusenlappar så i månaden så håller jag käft sen, typ. :P jag bara VET att hemma väntar ett brev där hon skrivit att jag måste komplettera med ngnting för å få mina pengar. ork. krånglar dom för mkt får jag väl fixa det på annat sätt.

gief svartjobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0