Miss Vain



ja vafan, jag har ju lovat en sötis å uppdatera här så får väl göra det.

tänkte ju oavsett slänga upp lite pics på grejer som är på g hem till miiiig, yey! :)


Jeans "Bluebird" Skor "Court Graffik SE" Linne "Trefoil"

Jeans från Nikita. 
Nya skor, dom jag ville ha fanns inte i min strl längre så det fickj bli ett par DC dojor till. :)
jättenödvändigt Adidaslinne, men det är ju snyggt? ;)

Bikinitop "Laetitia" Bikinitrosa "Leontine"

å givet årets första bikini från WESC, den kmr vara så förbannat heeeet! ryggen är skitsnygg med, palla lägga upp bild.


å en hel del annat smått å gott, bland annat en maaassa skärp. ^^
gick på dryga 8000:- sammanlagt. kmr vänta på mig när jag kmr hem, då kmr jag må.
kan lova att det blir festa å jag kmr garanterat glida runt i min bikini å kjol hemma. and u r invited! haha.

råkade visst klicka hem grejer till hårförlängning med, åååh. kmr bli så jävla nice.
slitit så djävulskt på mitt egna hår nu så det blir perfeeekt. :)



seriösare update senare eller imorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0