Crash and Burn



ingen vidare dag idag, ont i hela jävla kroppen, iofs får jag väl skylla mig själv för hälften utav det men det kan jag ta med glimten i ögat.
mest sovit å läst idag om vartannat, inte orkat folk.
inte orkat hålla uppe fasaden.
är så ursinnig på er som förstörde så jävla mycket av mitt liv.
som satte dit den jävla osäkerheten å all jävla smärta.
som jag inte ens vet eller rättare sagt kommer ihåg namnen på.
det gör mig förkrossad att ni antagligen inte ens har en aning om hur mkt ni fortfarande påverkar mitt liv.
om ni ens minns mig. om ni ens kan tänka er hur lite det krävs för att så mkt så rivas upp å göra så helvetiskt ont att jag inte vill vara med överhuvudtaget längre.

jag hatar att jag fortfarande ens hatar er. önskar jag kunde sluta.


resten av kvällen ska nog bli samma som hittills, hoppas på mer ork å bättre dag imorn.
läkarbesök på torsdag, längtar dit som fan. vore skönt om det ens underlättade för vissa av dagarna.


vet inte vad jag skulle göra utan dig hjärtat, du är den som får mig att orka. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0