^*-.Addiction.-*^



håller på å tappa humöret helt alltså.
pallade inte med telefonkön till bredbandsbolaget, gav upp efter 14 min. orka, det är fan inte värt det.

känner det förbannade suget smyga sig på, å slå på med full kraft. sliter i mig.
shit vad trött jag blir. jag som alltid haft ett sånt jävla tålamod (oftast) å varit jävligt lugn.
eller hur. fan flippar ur för minsta lilla. nu har jag inte ens direkt ngn orsak å ändå känner jag för å trasha hela lägenheten. håller på å bli totalt vansinnig. :/

speciellt när jag fan inte har ngt å göra utan å typ VÄNTA.
ringde Katta nyss men inget svar, palla dra själv det är ju så jävla drygt. roligare om vi gör det tillsammans.
men jag orkar fan inte vänta längre än till 11 eller ngt.

funderar nästan på å sova. å skita i den här jävla dagen.
fan inga pengar ändå.

åååååh. shiit. jävla skitliv.
såhär kan man ju inte ha det!!!

Kommentarer
Postat av: mitsukai

Oj, ja tanken var säkert god.. men när ska man använda en tröja med sovande hundar på? =O

2010-02-24 @ 12:44:37
URL: http://mitsukai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0