Almost Famous



jag finner det intressant förresten. att det inte ens passar sig att hälsa på mig på stan.
för att man inte tkr om mig. (haha, say whooot?)
ehrm. men jag har aldrig gjort mer än å ställt upp på den ena av er. å den andra har jag inte gjort mer än festat med. å aldrig sagt ett ont obefogat ord om ngn av er. som inte varit förtjänat. inte så ni fått reda på det iaf. ;)
men hey, er förlust ärligt talat. eller så såg jag lite väääl het ut på stan idag, kan varit det som var avskräckande också, det förstår jag isf.. haha. äh. jag bara driver. lite iaf. men jag var het.

som sagt. sådär 70-tals porrstjärna/drug-addict (70-tals snyggt då!)/Almous Famous-groupie (filmen).
eller hur var det nu då? ^^

just messing with ya.
men har faktiskt glidit på stan idag å känt som om jag ägde iaf en liten del av världen.
å ta mig fan om jag inte kommer å göra det en dag med.

för ni kan ge er fan på att ni kommer å höra talas om mig på ett eller annat sätt i framtiden.
utan å lova för mkt. :) <3

almostfamousAlmost Famous

(awh shit. det är ju inte direkt den fulaste bruden jag jämför mig själv med här alltså. Kate Beckinsale är ju kickasssnygg i Almost Famous!)





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0