Avatar.



sjukt snygg film. fast jag blev nog mer till mig över trailern för Alice i underlandet i 3D. åååh säger jag bara. ska ses!

jag måste vara gött cynisk. fin film å allt det där, fruktansvärt snygg, söt kärlekstory som vanligt.
men den var för amerikansk för min smak, dom kunde gjort den mkt bättre.
ännu mer ren fantasy ist för massa jävla pack som ska döda dom. som vanligt.
så dödas det tillbaka. åh så bra. >_<
hade nog för höga förväntningar. det kunde varit mer betonat på skogen å folkets livsstil, tkr jag.
men så är man ju lite halvflummig med.
3d glajjorna tog man så klart med, partyaccessoaren nr 1.

köpte coolaste grejer till mig å Katta idag, shit vi kmr äääga så hårt.

tror inte att hon kommer å läsa detta innan hon får sin present så det känns som om jag kan skriva vad det är redan nu? tryckte upp turnerings t-.shirts till oss, på bröstet står det On Tour å på ryggen DISCO with unprovoked violence. ^^ med snyggt typsnitt såklart å allt sånt. lite av en ínsidegrej, men det känns nästan som om vi bör ta på oss dom å göra stan. MINST en stad. krogrunda a la disco, haha.
bild kommer så klart när vi väl fått på oss dom. :)

sugen på å göra stan egentligen, finns ju massa sjyssta ställen å festa på men får lämna det till en annan gång. dåligt med pengar om inte annat.

funderar på å ta in på hotell när det blir å se Alice, med ett sjysst gäng så klart!
ska åka hyfsat tidigt imorn, ska väl duscha å göra mig klar å så med så det blir å gå upp fööör tidigt för min smak.
idag klarade jag mig undan finfint, hade sovit rätt lugnt tydligen så sminket var inte långt ifrån perfekt när jag vaknade, haha.

fick massa komplimanger för mitt hår på spårvagnen förut, själv anser jag väl mer att det är kreativt som bäst just nu. fast det har sin charm. nu har tillåmed mamma  vant sig, fast hon är ju rätt härdad. :P
hon är snäll förresten, var ju astrött på tåget ner, så hon tog kort på mig å skickade till min moster å påpekade att jag inte var så bra sällskap. å fick som svar att det var en väldigt tydlig bild. hmh.
det här med mms å grejer hade hon aldrig behövt lära sig, inte när jag råkar ut för det iaf. :P

ny blir det kika lite på fb å sen sova. folk är tråkiga å svarar inte i telefon när man ringer heller! ta åt er!

..ja man får passa sig för å säga dom magiska orden av misstag. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0