Back agaiin.



huh, det var allt en snabb sväng till stan å tillbaka. :)
lätt värt det dock.

mjo, som sagt. fick ju ngt å sova på iaf, men tyvärr samma jävla skit som innan mot depressionen.
dom funkade inte så jävla bra sist tkr jag, så det blir väl å byta igen om några veckor.
nackdelen (?) är att jag blir ju faktiskt djäävulskt hungrig på dom. ^^
men pallar ju inte fixa mat å även om tillåmed jag tkr att jag är lite väl smal nu så hellre det än å gå upp ett eller två kilo mer än vad jag anser jag ska väga. :P
åså självklart numret till psykjouren, jatack men jag vet redan vad dom säger ifall man ringer.
det spelar liksom ingen större roll, för jag mår inte tillräckligt dåligt för dom, hmh.

självklart fick man vända ut å in på sig själv med som förväntat, suck.

"Ja men har du planerat på vilket sätt du ska ta livet av dig isf?"

orka ens.



var förbi Sussi förut med å lånade dammsugaren, kanske borde investera i en ny snart? :P
så idag ska det fan bli av å städa lite, röja undan det värsta iaf.
blivit utlovad diskhjälp imorn med, det är fan inte dåligt.
fan vad glad jag är över dom få vännerna man har å som orkar bry sig. :)

funderar på allvar å göra mig av med katterna med förresten.
fan vad cash man har lagt ut på dom, men jag känner att jag varken har tid eller ork med dom.
känns inte riktigt sjysst att dom inte får den uppmärksamheten dom förtjänar, vi får väl se.

yeaa, nu ska jag greja lite med annat. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0