Betrayal.



hur i helvete kan du svika mig så jävla brutalt?
det här var fan sista gången. jag kommer aldrig kunna sluta älska dig tyvärr, jag ville finnas där för dig för att jag vet att du behöver det. å så slår du bara sönder allting, precis som vanligt.
å det gör så jävla ont i mig, att jag gick på det igen, att det är dig det kommer göra mest ont i slutändan.
jag vill det ju bara väl för i helvete, men fatta att jag inte kommer att ta att du behandlar mig som skit.
varför? det är det enda jag undrar.

det värsta är att redan nu känner jag att jag vill släppa in dig å prata med dig, reda ut skiten.
men jag kan fan inte göra det mot mig själv.
jag skulle alltid funnits där för dig om du velat.

satan vad jobbigt allt är, som vanligt.

jag orkar inte bara. det kan du väl för fan inte kräva av mig.
det är du som bränt mig en gång för mkt.
jag skiter i omständigheterna, du kan inte bete dig som du gör.

bara sluta gör mig så jävla illa. snälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0