Bored to perfection.





färgade håret med den andra lila istället, tyckte den innan drog för mkt åt det blåa hållet. så nu blev det mer plommon istället. :) så sanslöst uttråkad så gjorde mig i ordning för dagen redan nu, ska iväg till soc å sånt när klockan blir lite mer.. men det gick bra trots att det är tidigt, så länge man håller tungan rätt i mun! ^^
egobilder är man ju bra på, säger ju att jag kan underhålla mig med en spegel å en webcam bra länge. tragiskt, eller kanske tillåmed lite patetiskt i någons ögon, men hey, I don't give a fuck about what other ppl think! ;)

så nu ska jag bara vänta på att klockan ska bli mer å att Katta ska vakna så att jag kan dra till staaan.

annars har jag fan inga planer för imorn. riktigt dåligt av mig å vara så sen med ansökan med men vafan, andra saker har kommit emellan. typ.

på torsdag så åker jag ner till Gbg då. snackade med mamma förut om det, hoppas vädret blir bättre bara så inte ngt av våra tåg blir inställt, vore fett suuuurt.

kopplade in iPoden till boomblastern å väckte kanske några grannar av bara farten.
fick med mig några gamla godingar, som Sienis med Rubbabong, shit, har nog inte hört den sen jag var 17. lycka.

funderar på vad fan man ska göra nu. hänga tvätt å vika in borde göras men det är ju så jävla trist alltså.
får se om man orkar vara duktigt för en gångs skull å göra det man borde.
det suger fan å vara vuxen alltså. :P

alternativt sätta mig med räkningshögen, som är braaa stor, det är väl grejer sen 6 veckor tillbaka som jag bara städat undan å tänkt att jag tar en annan dag. så sjukt ångestladdat för mig.
gött å veta att man inte är ensam iaf! (vissa måste ju stärka sig med å supa sig fulla för å hämta posten. totalt förståeligt tkr jag.) å mer finns i brevlådan, borde hämtas.. suck.
nä, det får jag ta å försöka fixa med nu då. gött å få det gjort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0