broken.



det kommer inte att stå ngt intressant här så det är ingen poäng med å läsa.

jag vet inte ens vad jag ska skriva.
så otroligt jävla trött på tillvaron. isn't this day as good as any other?

sitter bara å grinar.
avskyr dagsljuset. hatar mig själv desto mer. no news there.

jag vet inte vad fan jag ska göra!!!
eller jo, jag vet exakt. faktiskt. ska väl kanske försöka sova någon timme.
sen blir det som det blir. jag känner mig.. förväntansfull. wierd enough.


vill bara.. så jävla mkt. få ur mig all jävla ångest. få ett jävla slut på det ngn gång.
är jag verkligen så jävla kass att jag förtjänar å må som jag gör?
tydligen.

skit fucking samma.

jag vill verkligen, verkligen.. men jag orkar fan inte mer. sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0