Fail, fail, fail again.-



gaah, jag blir galen. skulle ju vara duktig idag å ringa alla samtal som jag vanligtvis missar eftersom telefontiderna är mellan 8-9.
min läkare är på kurs, så jag får ringa imorn.
kuratorn har telefontid alla dagar förutom idag.
å barnmorskan hade visst telefontid kl 11. SUCK ALLTSÅ.

sen skulle jag fixa gratissms tilläggstjänsten för 69:-/mån, lätt värt det för mig. många ggr om.
medans jag var i telefonkön till kundtjänst klickade jag lite på tele2s hemsida.
och beställde tilläggstjänsten busenkelt, får ett sms när det är aktiverat.. DUBBELSUCK.
hade jag gjort det.. ja typ för en månad sen skulle jag ha sparat så fett med pengar. aja. inte mkt å göra ngt åt.
men störande är det så det räcker iaf.

bra start på dagen sådär, haha. :)


nu blir det bredbandsbolaget, 5 min kö.. -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0