Happy eh.. valentines day..? O.o

   

ärligt. kollade posten. nu har jag fått det min moster skickade till mig ända från finland tills alla hjärtans dag.
eh. är det här ett dåligt skämt eller?
söta sovande hundvalpar varvat med en jävla massa hjärtan å fruktansvärt konstig passform.
som om inte alla hjärtans dag sög tillräckligt eller vadå? O.o

..ja. det  var säkert jättesnällt tänkt. å det är väl gulligt å skicka ngt.
men.. vafan. lite svårt har jag å vara tacksam för tröjan. fan. å med följde bara en post it-lapp.
jagbara väntade på att en sedel skulle singla ner. men icke. fuck.

Kommentarer
Postat av: Stina

Sv: Fraktkostnaden beror på vad paketet väger, men när jag köpte två flaskor hårfärg så gick frakten på ungefär 42 kronor! ^^ Iofs var det ett par år sedan så de kan ju ha höjt priset sedan dess.

2010-02-24 @ 10:28:55
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/
Postat av: m

m ^^

2010-02-24 @ 10:33:23
Postat av: emmis

den va väl cool haha =)

2010-02-24 @ 17:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0