Just another sunday



tänkte ju hinna blogga förut hos Lillie men det gick sådär.

nu har jag agerat psykolog åt en vän en stund med, relationsaktuen, öppet 24/7 haha.

det är då fan att jag inte kan hålla i pengar förresten, skulle bara in å köpa cigg men så råkar man bara å kliva in i några affärer. å det vet vi ju hur det slutar. :P
nä, måste fan skärpa mig med det alltså, får ju inte ens plats med allt i garderoben å den är ju dessutom STOR.
oh well, får väl bara se till att det finns en ännu större i nästa lägenhet ist. ^^

vart lite fest å sånt som vanligt i helgen, jag kunde typ inte stå på benen i fredags så då antar jag att det har varit kul iaf. ^^
funderar lite när jag måste åka hem igen, men kommer fan inte på ngt som borde fixas i veckan hemma i Kd.
ska kolla lite på jobb nu tänkte jag, tror jag har CV:et sparat i mailen iaf.

inte mkt mer än så. känner mig iaf lycklig igen, det var ett tag sen sist. så tack baby. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0