New day, new..?



det är ju inte helt utan ångest när man nyvaken klickar runt lite på Fb å märker att, jooofan, det var som mamma sa. hon har också Fb å ligger på förslag till vänner-grejen. -.-
jag som uttryckligen förklarade länge å väl att det inte var ngt hon skulle gilla ändå, vilket hag visserligen hade rätt i men vafan. :P
Där går det faktiskt lite av en gräns, med tanke på att jag ens vägrat ge henne adressen till bloggen.
hon skulle som sagt bara bli så jävla orolig jämt, å allt har hon fan inte med å göra.

oh well. ska väl försöka vakna till lite nu, kl 13 ska jag till läkaren som sagt. ska vl hinna duscha innan det iaf.

helvete vad illa det är att det första man gör när man vaknar är å ta en cigg (ja jag fuskar idag/igår å röker i sängen..), kollar Fb å slänger ihop ett snabbt inlägg på bloggen. hmm. time to get a life maybe? ^^



å vakna till. dessutom så ska jag ju träffa terroristen himself idag så det passar väl bra. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0