Part of something divine.



Till alla som försökte med att tröjan var.. eh.. snygg?
jahani, jamen då kan jag ju ta på mig den nästa gång jag ska gå ut, tror det blir succé! ;D

träffat mitt energiknippe Katta idag, fan som guld för ett sargat psyke. tack till naturkrafterna (för dom måste definitivt varit inblandade!) för att vi har träffats. shit alltså. jag bara kände att jag blev lugnare å kände mig som en lite bättre människa, på ngt magiskt vis. det kommer gå kanonbra för dig i slutändan tjejen, å gör det inte det kommer jag ta dig i nackskinnet å säga ifrån. ;)
spontansökte tillåmed ett jobb på Teknikmagasinet idag, haha, det tyckte jag var rätt kaxigt gjort av mig alltså.
satan vad kul vi har, i alla tillstånd man kan tänka sig å några till däremellan. <3

så nu ska jag slå en pling till detta yrväder å se om hon svarar.

sen får vi se vad kvällen bär med sig! :)

..men det skrämmer mig. som fan. om det faktiskt är varför jag tror att det är att jag blev på så bra humör igen.

förutom det uppenbara, med alla underbara, vackra människor jag har i mitt liv.
herregud, vad skulle jag göra utan er? evigt tacksam för att jag får vara en del av er vardag.
hoppas bara att jag lyckas ge ngt tillbaka iaf ngn gång.


maybe some more l8r.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0