Piece of me.



åt helvete med allting alltså. känner mig så fucking lost.
inte alls angenämt å komma hem, luktar faan å massa räkningar å skit som ligger å väntar.
ska säga upp lägenheten iaf. fan hellre bostadslös. katterna åker ut. jag får ett bryt på dom snart.

sanslöst besviken på mig själv som vanligt med. eller mer än vanligt kanske.
orkar inte hålla mig själv samman längre.

känner mig så fruktansvärt rådlös.

funderar på om jag ska göra som jag tänkt ett tag nu, packa en väska å bara dra.
lifta neråt europa ngnstans. why the fuck not.

vill bara sätta mig å gråta, men jag är så trött på det.
så trött på all den här jävla skiten.

faan också.
inte fan fanns det ngn mat hemma heller. suprise.

glömde köpa cigg förut med. grattis.

jag kan fan inte ha det såhär alltså, det går inte.
jag vet fan bara inte vart jag ska ta vägen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0