SLightly SchiZo.



ja, alltid orkar man fan inte sminka sig. sjalen från KiteKatta blev jag dock kär i. leopardmönster å lite tingeltangel, haha.
sitter å dricker lite folköl.

bby överraskade mig idag med blommor å en hjärtformad ask med godis. inte helt fel alltså, det är inte varje dag man får liljor, love it. <3
..fast det bästa var nog revbensspjällen å vaniljcolan, han känner mig för väl alltså. ^^
jag som hade tänkt å bli apatisk i soffan utan cigg cash eller mat. snacka om räddning. guld. ty darling.

på torsdag sticker jag till Gbg med mamma. ser inte direkt framemot det men fan, får väl göra det bästa utav det å se kickass snygg ut å lagom full. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0