Soooo fail!



amen åååh. assen med bredbandsräkningen så det gick till inkasso å bredbandet stängdes av igår.
jag som varit så jävla noga med just den räkningen.
så 675 pix fattigare, inte direkt ngt som passade sig idag, faan.
så nu surfar jag på ngn grannes skitnät som går assakta å Bbb vägrade sätta igång bredbandet förräns betalningen är registrerad hos dom.. -.- PSYKBRYT!


btw. fan vad grannkidsen kollade på mig å viskade om mitt lila hår. ^^


 

det värsta är att eftersom jag är så långt ifrån å kunna betala hyran så kan jag lika gärna bränna alla pengar. smart va? :P

om drygt en timme blir det stan, tur att man sovit såpass lugnt att sminket ser fortfarande bra ut, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0