Trying to breathe again.



nyvaken, fortfarande i Skövde. jävligt skönt att vara här iaf, får väl se när man måste ta sig en sväng uppåt, hemåt igen. inget som lockar direkt men känns inte som att jag kan ignorera det bara för den sakens skull. om inte annat så för en snabbis för å söka soc å betala räkningar iaf.

ångesten gör sig påtagligt påmind hela tiden, satans trött på det.
försöker tänka bort det utan några större framsteg. känns som om så mkt av min energi går åt bara till å hålla mig själv samman. sov åt helvete för dåligt inatt, vaknade flera gånger med mardrömmar å panikkänsla i bröstet. ibland kan jag fan inte låta bli å undra ifall det inte alltid kommer å vara såhär. suck.

börjar dock bli jävligt sugen på å sätta mig å skriva ngt igen, det var bra länge sen sist. det är ju inte för ngt man alltid fått typ vg+ på alla uppsatser. tål å funderas på. vore bara å ha datorn isf.

ska väl ta mig en dusch snart å ta mig in till stan, fika å sånt. ska bli gött. stör mig på att jag glömde plattången bara. :P

så jävla glad över å ha dig så du anar inte. känns bara inte som om jag räcker till som vanligt. eller som vanligt, jag vet väl också att det bara är ngt jag har fått för mig. försöker intala mig att jag vet det iaf.

lite hemlängtan har jag allt, över dom vänner man faktiskt har. å skuldkänslor över katterna.

allt har väl sin tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0