Soulsearching.-


I'm quite happy living my life this way, too fucked up to care anymore.-
Been there, done that a million times, let's play a new kinda game.

Shit vad lugn jag är då, första gången på en evighet känns det som.
Alla tankar å funderingar är kvar å spinner i 190, minst, men det känns ändå som om jag får tid å andas en stund å chansen å se allt lite tydligare. man får passa på så länge det varar. :)

Problemen kvarstår ju, men idag känns dom iaf hanterbara. Ska bli spännande tkr jag, hoppas man lyckas hålla humöret uppe resten av dagen också. Och om inte så hey, what the fuck, det kommer fler dagar.
är bara så fruktansvärd jävla själaglad över å slippa känna den ständiga ångesten över bröstet å i tankarna som smutsar ner allt annat.

Så detta ska ta mig fan utnyttjas till max, ska ta mig en dusch snart så man piggnar till ytterligare, men sen blir det nog å bädda ner sig en stund till. vila lite å filosofiera i livets gåtor, typ. ^^
försöka fästa ner lite på papper kanske, som kanske åker fram när man får ta ett halvt steg tillbaka igen.

Tänkte söka lite jobb idag, vi får väl se hur det blir med det. Känns faktiskt som att det är okej å skita i det idag, så länge det händer ngt annat någorlunda konstruktivt.


Kommer på mig själv med å gå å småle, det är löjligt vad ovant det känns. efterlängtat dock.

Det må hända att jag har mer att ta itu med mig själv än många andra, fast å andra sidan så har jag hyfsat bra koll på vart det felar å vad jag behöver förändra.
Bara jag lyckas hålla kvar en endaste av dessa tankar när ångesten gör sig påmind igen så.. blir det väl iaf uthärdligt. Förväntar mig inte direkt att allt ska fixa sig över en dag. Rubba invanda tankemönster å beteenden, that's gonna be a though one.

Dags å ta å lyssna på sina egna goda råd 4 once, haha.

Till allra största del så är det ju trots allt jag själv som väljer hur jag ska funka å vad jag ska göra med min tid, i slutändan anser jag inte att det finns några hinder för ngt. Svårt men inte omöjligt.


..å ja, jag vet att det vart bra långt nu å mkt text. skönt att formulera så mkt tankar som funnits där någonstans i ord bara. behövs ibland. självterapi. börjar kanske bli så dags å ta reda på vem man har blivit sen sist å stå lite på egna ben. låter ju smart i teorin iaf om inte annat. ;)


Nä, nu får det räcka. En annan dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0