!



Åååh. men va fan ringder du för då om du inte i slutändan faktiskt är annat är jävlig?
Jo jag har sett att det är jättefint ute, säkert jättekul.
ska nog gå å ställa mig mitt på gården å njuta av det.
du behöver inte ringa å  "kolla till mig" om det är bara ditt samvete det handlar om,
å inte heller för å vara dryg ifall jag inte svarar så som du skulle vilja.
helvete vad trött jag blir. blir så jävla arg på dig.
men det var skönt å höra dig säga det sista i den tonen, för det har jag fan inte saknat.
konstigt att det inte passade dig igår, gången innan det var ju situationen helt tvärtom för att du ville att jag skulle lugna mig. hur ska du ha det?
Fine, jag antar att ngt roligare dök upp igår, vore ju inte första gången.
it's just that maybe its was you're loss this time.

faan. känner mig helt jävla schizo. -.-

DET HÄR kanske du förstår bättre?


Nu ska jag försöka få tag på Katta.
går inte det så får jag väl ta å hämta henne. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0