...



 irriterad man var igår då för att det inte gick å logga in på blogg.se..

har iaf fått ngt vettigt gjort idag å ringt till min läkare, har tid på måndag.
känns så jävla skönt fast fruktansvärt jobbigt..
sitta där å vända ut å in på sig igen. å förklara HUR dåligt man mår, vafan.
så tack, skulle aldrig fixat det utan dig.. :)

annars har jag fan inte fått ngt vettigt gjort idag.
hämtade ut telefonen precis, nytt nr då, 0736-234024.
har typ 6 st kontantkort från comviq liggandes överallt, det är ju sjysst att dom skickar det men det räcker tack.

skulle väl till Katta ikväll egentligen med det verkar ju inte bli av. fan klockan börjar bli mkt å imorn kan jag ju inte vara i vilket skick som helst heller.

sanslöst jävla nervös är jag!
samtidigt som det känns så jävla gött. behöver nog komma bort från stan en sväng med.

fan vad jag kände att humöret sjönk då.

måste börja äta lite mer igen kanske btw.
orkar knappt gå till Ica å blir skityr å kallsvettas, mm gött.
duktigt av mig.

aja.. har egentligen 1000 saker å göra känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0