Even MORE!


awh shit. det märks att jag inte har nätshoppat på länge. GULDsidan ju! aaawh.

Kort Kjol 4070Kjol remmar lilaKjol blå med kedjor  
 
Kjol med röda rosetter DOCK skulle jag klippa bort remmarna på den lila.
Fan ta alla emos å dyl drägg, drar man på sig såna här godingar å så med mitt hår som det ska vara (+ piercingarna å allt sånt) så försvinner man ju in bland dom på Drottninggatan å McDonalds. euuw. jävla kids. ^^

svart röda band kantKläning rosor röd

åååh. speciellt den till höger. verkligen 2 die for. jag skulle vara så sjukt snygg i den. med ett par sjyssta stövlar till.. shit.

Nää.. nu sitter jag ju här å dreglar snart på riktigt, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0