@lunch.



första dagen på jobbet då, "utbildning" som dom så fint kallar det. ^^
so far så är det iaf inget nytt, basic säljgrejer å sånt, på sin höjd.
ska iaf bli lite småkul å sätta sig å ringa igen, antagligen imorn.
känns gött å komma igång med ngt igen iaf.

så imorn tänkte jag gå en sväng till soc å lämna in anställningsbevis så man kan få inte lite cash också, inte helt fel säg.
hoppas att får in cash imorn med, från mamma å moster.
ska isf till Solstaden djurklinik med Viscious å kolla vad det är för fel på honom.
mkt skulle jag tippa på, haha.

idag kommer det Wow på posten med, eller så jag kan fylla på kontot iaf.
så dagens planer är ju spikade med andra ord! ^^
fucking finally.

nä, som sagt, vore inte helt fel med lite klirr i kassan nu.
köpte cigg nyss för dom VERKLIGEN sista pengarna, dvs bara en massa mynt.
90% 50-öringar, det var.. hm.. en aning obekvämt å betala med det på Pressbyrån. :P

oh well, ska kolla mailen nu, sen blir det back to work.
måste nog sägas att jag tar det här med en stooor nypa salt, jävla TM-grejer alltså. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0