New Colours. <3



Okej. jag vet att jag har svindåligt med cash.
men har fan unnat mig EN sak denna månaden.
å det blir hårfärg. min lila (det som är kvar) blev ju kvar hos Andreea å hon har ju flyttat tillbaka till Norrland igen så. den lyckan när jag hittade Directions hårfärger hyfsat billigt på nätet!
Det var ju dom färgerna jag använde när jag var 14-15 å hade allt från rosa till blått eller limegrönt. ^^
Så det blev 4 olika, å göra lite sjyssta slingor eller dyl med! :D

VioletTurquoiseCerisePlum
      Violet           Turquoise           Cerise          Plum


Har jag för mig att det blev. :)

lite osäker om jag tog denna också men tror jag hoppade över den med tanke på att jag vet hur fort dom bleks.
Carnation Pink 
  Carnation Pink


Happyhappyhappy! Nu är det bara den långa väntan också.. hoppas dom har sjukt snabba leveranser, skulle ju dö lite av lycka om jag skulle få dom redan i veckan. då blir det beslutsångest över vilken man skulle välja FÖRST å sen är det bara å experimentera loss. ;)
men NEJ, jag ska inte färga hela håret såklart. :P
Så blir det lite mer disco, haha. ^^

(från Silverbullet.se)


EDIT: Kanske borde passat på å klicka hem ett nytt nitbälte med? Mitt håller ju på å ge sig så totalt, eller ja, det har den ju gjort länge. fan det hänger kvar sen jag var.. 15? eller kanske tillåmed 14? fast dom var ju iofs rätt dyra där å SÅ mkt cash har man ju inte till övers. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0