new day?



det känns lika tufft som i måndags. om inte lite värre.
jag bara sitter å stirrar framför mig å undrar vad fan jag borde göra. har inte ork eller koncentration till ngnting.
kommer få pengar från soc för februari iaf. så med andra dom pengarna jag har nu + dom jag kommer få kommer gå till januari å februarihyran. mat, cigg å liknande får jag väl lösa på annat sätt. helvete.

jag känner mig bara så jävla tom.
vaknaded 5 idag. allt känns bara så jävla värdelöst å det enda jag verkligen vill är å bara få krama på dig.
jag är så jävla trött på att ha såhär ont. redan.

imorn är det rättegång med. ingen lust att gå men det är väl lika bra så man inte blir hämtad.
panik bara jag tänker på det.
ska försöka orka klä på mig å göra mig i ordning ngt sånär iaf. duscha antagligen.

snälla kan du inte bara komma hem.
du lovade ju att vi skulle vara vänner iaf.
vänner gör inte såhär. isf behöver jag inga.

hur i helvete ska jag klara av detta ekonomiskt å känlomässigt?
jag känner bara för å lägga mig ner å dö.

vill inte lämna lägenheten heller. IFALL du kommer hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0