Nothing



Ååh. beslutsångesten deluxe. om allt atm. :P

första gången jag vaknade idag var det mer än mysigt, men så råkade jag somna till filmen jag skulle vakna till liv av. :P kass film.
andra gången kunde jag ju ha varit utan. helt å hållet.

Nu har Kit-e-K vaknat med, kl 17, grattis, en timme efter mig..

har god lust å barrikera mig i lägenheten idag alltså, ser sjukt kallt ut ute.
ingen lust å gå ut själv iaf. då missar man alla fördelarna, även om det fan inte är många.
fan att det bara är onsdag idag alltså.
idag är ju iofs lugnt. men imorn kmr inte bli alls kul isf-.
hatar veckodagar.. totalt överskattat.

aja.. får väl se.. vad det blir. känner mig jävligt off bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0