NOW MY LIFE REALLY SUCKS



kvällen blev in mys  framför film som jag hade hoppats på.
han gick precis. och har lämnat mig.
kan inte sluta gråta. DET GÖR SÅ JÄVLA ONT SÅ JAG GÅR SÖNDER!!!!!!!!!!!!!!!!!
är så jävla ledsen, arg, ensam. sårad.
mest så jävla knäckt å känner mig så fruktansvärt jävla ensam. i den här äckliga jävla stan.

du gav mig så jävla mkt, som jag visste inte ens fanns. så nu har du tagit bort än mer än vad du gav.

JA JAG VET att mkt ligger på mig, min skuld. men det gör det fan inte lättare.
jag är så jävla trött på att aldrig kunna vara TILLRÄCKLIGT bra. för ngn eller ngt. ååååååååååååååååååååh.

vad faan ska jag ta mig till. har inte cash till ngt, typ viktiga saker som hyra eller mat. jag har inga vänner som jag brukar umgås med direkt. jag har ingen familj här. å nu har jag tydligen definitvt ingen pojkän i alla fall.

abonnemanget avstängt så jag kan fan inte ens ringa ngn om jag ville.

3 år.

det gör så vansinnigt jävla fysiskt ont.

Jag HATAR det här jävla horlivet. kommer att vara glad den dagen det är över.

varför i helvete kan jag inte få behålla det enda som är bra i mitt liv???????????????????????????
det enda jag behöver för att känna att även om mkt är skit så är det inte så farligt, för vi har alltid varandra. hade.

jag får paniiiik.

ingen sprit hemma heller, typiskt är vad det är.
å inget roligare heller såklart.

NEJ jag vet inte hur i helvete jag hantera det här, det gör så FUCKING ONT å jag vet inte hur fan jag ska lyckas distrahera mig själv från det.

FAN GÅ INTE JAG VILL JU BARA VARA MED DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag älskar ju dig!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0