Nutrition perhaps?



var förbi ica idag när jag kom från stan. å köpte med färdigpizzor såklart-.
slängde in dom i kylen å.. vafan? det fanns ju redan typ 3 st?
ehm? dom brukar ju ta slut så fort dom kmr innanför dörren?
jag kan ärligt inte komma ihåg när jag åt sist.
förutom i helgen då när det bjöds på en skål med soppa, haha. god var den iaf.
kanske dags å börja äta igen?
eller iaf frysa ner brödet så det slipper mögla..
har nog fått i mig typ cola.. å en halv chipspåse sen B lämnade mig. på ett ungefär.
men hey, still going strong!

dessutom så kom jag ju i mina råsnygga Lee-jeans idag igen.
fick ju psykbryt sist jag provade å det gick inte, är van vid å väga 59. punkt slut.
men nu kmr jag i allt snyggt igen, inte bara mina chilljeans.
alltid ngt, man ska väl försöka se på saker från den ljusa sidan va? :P

å nej, jag viktnojar inte. men jag ska väga så mkt som jag alltid gjort å så är det bara. ^^

btw så är det lite humor när man lyssnar på Spotify.
Combichrist, sådär lagom aggressivt å det var ngn låt med typ våld å mord i texten.
å sen bara; vill du hjälpa dom drabbade på Haiti?
haha, eeh, nej? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0