Oh so tired.

    

nej men vadå, jag ser väl inte alls trött ut? :P
Gick upp halv 7 i morse igen, kom tbax till Wxn efter jobbet typ 20 i 6, uhh.

hann tillåmed springa till soc på lunchen å komplettera min ansökan för januari å söka nytt för februari.
nääj, fan. kom på en sak. i "februari"-ansökan skrev jag 01 som månad, crap.
måste dig igen ngn dag här alltså, jaja.

var hos Brodd en sväng efter jobbet å chillade så var väl hemma runt 7 ungefär.
så fastnade jag framför datorn som vanligt, men ärligt talat så var jag fan för sliten för å palla göra ngt vettigt hemma.
får bli imorn det.

nu väntar jag på att Bby ska komma hem,

blir det inte snart måste jag fan gå å lägga mig.

 

jattjefveln har pissat i vardagsrummet ngnstans, å jag kan fan inte hitta vart fett ANNOYING! >_<

 

ska maila mamma å moster ikväll med, om jag orkar..

 

oh well, nu blir det lite mer Wow å sen sängen å en ny dag.

 

(å nej, jag sålde inte ngt idag btw, men det var ju första dagen så att. :))

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0