Sleepless.


somnade till ett par timmar men vaknade upp kl 3 å är inte direkt trött längre.
ska man gå upp snart då eller, lika bra?
blir nog å försöka sova en timme till ist.
gött å slippa stressa på morgonen iaf, älskar ha massa tid å ligga  å chilla lite.
även om jag alltid snoozar för länge å får stressa. :P

får väl slänga på en film å blunda lite då kanske?

imorn kmr hjärtat förbi, kmr bli kul. :)
men vill verkligen röja undan här först, fick seriöst en smärre chock över hur det såg ut när jag kom hem. minns inte alls att det skulle se så förjävligt ut.

fan också, glömde höra av mig till Erik idag. han skulle ju egentligen kommit förbi å fixat till min dator.
var ju hemma rätt sent iofs men borde väl iaf hört av mig, dåligt!
får väl försöka fixa det i veckan typ, även om han jobbar kväll å jag dag. :P
vore asgött å ha klart det tills helgen, för man kan ju inte dir räkna med att greja med datorn då.
så mkt annat som händer ju. :P

nä, nu ska jag blunda en timme till.

- Kisses -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0