some more..



ååååh vad jävla hortrött jag blir på det här jävla livet å människorna i den.
vad det än är å vem det än är så visst fan kan man räkna med att det går åt helvete förr eller senare.
men inte NU! vad fan det räcker som det är, jag pallar inte.

å som vanligt så efter en liten stund, så lägger jag det på mig själv istället.
varenda jävloga gång. mitt fel. värdelös.

palla skriva mer, jävla gnäll som vanligt.
tycker dock inte så jävla synd om mig själv direkt längre, har bara konstaterat att ofta har jag orsakat det å¨ett eller annat sätt, så får skylla mig själv.

dagens fras (som vanligt) är att hata sig själv å vara så sjävdestruktib som möjligt på alla sätt.



orkar inte skriva mer, börjar bli svårt. :P

c ya someday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0