Some Morning Shopping..



jaja, jag borde inte. men alla vet väl hur jag är med shopping. speciellt väskor.
DESSUTOM var det ju 40% rabatt på väskan, dvs bara 250:-.
å bältet har ju legat på min önskelista på sidan lääänge. excuses, excuses, haha.
nä, men "behövde" faktiskt ett vitt, praktiskt. ska ha ett svart likadant när jag har mer cash, än så länge håller ju det gamla. om jag hittadet det dvs. :P
å t-shirten.. ja, den behöver väl knappast en ursäkt? :) <3 tryck.
Hur kan man motstå "Welcome to dream and fantasy land"?
herregud vad lättköpt jag är alltså.. ^^
å jaa, jag vet att jag inte har råd, men tar man det på konto så är det ju inga som helst problem.. ^^
då var man uppe i 4000:- igen, dags å betala av en hel del.

kan ju inte sova, ska ringa vårdcentralen sen.
idag ska jag fan göra det alltså.

å så kommer min favorit KiteKatta förhoppningsvis idag, vi ska kolla efter jobb åt henne å hon har lovat å tvätta hos mig, haha. guldtjejen. :)

nä, ska se om jag kan somna till en stund kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0