The End of the Weekend



nu har jag precis kommit innanför dörren. herremingud vad det ser ut här alltså. :/
frös som faan på hemvägen med, smart som man var så blev det inte direkt några praktiska kläder i fredags när jag skulle åka iväg å stressade som fan. Tunn skinnjacka å trasiga jeans utan ngt under. gratz till mig. :P

uh, man är lite sliten efter helgen alltså, men är det fest så är det.

borde ta mig ett bad nu, för kmr aldrig orka det imornbitti. ska upp astidigt, inte alls lockande faktiskt..
å egentligen plocka undan lite med å städa men jag orkar fan inte idag.
kanske hoppar jobbet imorn ist å fixar här hemma?
dessutom så är ju gruppfotot (?!?!?) imorn med? O.o

känner mig bra tom i huvudet ikväll alltså, inte mkt som funkar. ^^

nä, nu ska jag greja lite å lösa lite korsord, haha. tragic.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0