thoughts.



du sa att jag var bäst i världen. världens finaste tjej. du hade aldrig känt så. aldrig känt så mjuka läppar.
aldrig brytt dig om ngn så mkt. litat på ngn så mkt. du som fick mig att sjunga för mig själv. det gjorde dig glad.
du sa att du behövde mig för att andas. hur andas du nu? jag gör inte.
du sa att du älskade allt vi hade gemensamt. att hur skulle vi kunna vara utan varandra, vi som alltid hade så kul.
att det var bara vi som kunde bete oss som vi gjorde med varandra. det var verkligen vi mot världen.
du sa att jag hade ditt hjärta. du har fortfarande mitt.
alla dom tusen sakerna som du har sagt till mig. vad hände med dom?
hur ska jag kunna tro på på allt, när du tydligen inte gör det längre?

fast å andra sidan.

så sa du att alla du litat på svikit dig.så även jag.
att du inte orkade med mig. å mitt mående. att du behövde mig mer än jag kunde ge.
att jag svek dig gång på gång.

du har nog rätt.
jag kan inte göra saker ogjorda.
men betyder då inte allt det andra ngnting?
you're breaking my heart in a million little pieces darling..
please fix me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0