Gotta have it aaaalll.. ^^




ååh men suck. tro fan att för EN fucking gångs skulle så är bussen feeetmkt tidig ist för sen så vi missar den,
så vi får bli kvar tills 6 på morgon då.. >_<
men det är då iaf fett förbannat skönt att jag inte skulle kunna tänka mig ett bättre sällskap iaf. :)
bara å gilla läget liksom, kunde ju varit braaa mkt tråkigare med!

checkat igenom alla tjejkläder på Junkayard nu,  herreminjävlagudalltså!
cash i vexkan, beroende på huuur mkt det blir.. ja, några måste jag väl kunna unna mig va? ^^


- Hurley - Hope Town - <3<3<3 -
- David & Golitah - Rehab - ^^ - Come to the Darkside - Thank GodI'm pretty (pyjamas! :D)
- Insigt - Just be -
- Lee - Edna - TVÄRFET!


Shit alltså. detta kmr ju kosta en del isf... å dom här var trots allt bara dom som man liksom är tvungen å ha... ^^ råfarligt detta med internetshopping alltså, haha.



näää... nu ska jag krypa upp brevid darling ist å vara lite social med. :)
- = ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| = -
[OMG, I just love you so iiiinsane!!! Du är lätt bättre än vilka jävla lyckopillet som helst. <3]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0