Quick update in jpg.



Ska få en helt nyyy å (hopefully! ^^) fräääsig desing + header på bloggen inom den närmsta tiden! :D
Veeeery haaappy, thx a lot! :) <3



Så tänkte bara slänga in en snabbsnabb update med bilder, enjoy!
(klicka på dom små för å förstora, som vanligt..!)



Hemma på Hemvägen, typ precis blivit tillsammans.. :)



Jaadå, jag accepterar gärna mutor från min babe, haha.
dock en jävligt trevlig överraskning när både han å blommorna dök upp! ;)


Ett egokort får jag väl slänga in va? Shit, måste vara sjuk eller ngt, i vanliga fall skulle det nog varit typ.. 10? ^^



Älskar det här kortet på mig å Markus, 12/6-10 i Lysekil. :) <3




Igår (23/6-10) fick jag en stjärna av kärleken med, man tackar, helt underbart å tatuera sig igen, även om det bara blev en snabbis! På det andra kortet är det ca 12 h efteråt. klart att jag skulle ha en LILA stjärna. ;)



å i morse var han nog ta mig fan världens jävla goaste som kom hem med blommor till mig (ja, igen!)!
Som sagt, det är fan inte ofta jag blir tyst, men det blev jag då iaf.
Visste ju liksom inte bara vad jag skulle säga. Han var ju bara så fucking underbar å.. aa. fan jag hittar nog fortfarande inte riktigt orden.
jag menar, alla som känner mig vet att det händer typ.. aldrig! vafan, även om jag inte har ngt å säga så brukar väl käften gå i ett för det mesta. ^^
(snacka om imponerande, vilken jävla man jag har hittat mig med andra ord.. ;) <3)



Nu ska jag ta mig en dusch, sen ska Therese fixa i mitt löshår, så jävla sjysst, hoppas det blir braaa bara! :)
(ja btw, ska flytta/har flyttat halvt till babe i Lysekil!)




Markus! Älskar dig helt sinnessjukt mycket, speciellt efter så jävla kort tid.
men du får mig verkligen å le igen, å jag är faktiskt LYCKLIG PÅ RIKTIGT! :)
Du är så speciell för mig så du anar inte, bara tanken på att det faktiskt egentligen inte är helt omöjligt att du skulle kunna försvinna ifrån mig gör mig livrädd. Vad fan skulle jag ta mig till utan dig?
Nu när jag vet hur sanslöst fantastiskt man kan ha det.. <3



Peace out folks, njut av midsommaren! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0