Apologize.


Känns som om jag har fått väldigt många att be om ursäkt för på sista tiden.
Mitt beteende har nog inte varit den bästa så att säga, mkt som hänt, mkt man fått i sig, mkt man gjort.
Alla har man kanske inte ens träffat men jag känner ändå för å förklara mig lite. även om jag knappast förväntar mig ngn förståelse från ngt håll. that's not the reason why I'm doing this.

Har haft ett djävulskt humör å många som inte borde råkat ut för det har gjort det. Eller ja, det har jag fortfarande. det beror på den förbannade ångesten å all skit man stoppar i sig. för det är väl knappast ngn hemlighet längre.

det som står här å det alla alltid får höra är aldrig hela sanningen, så utgå inte från det. det finns alltid mer därtill.
men tro mig, det är ingen som dömer mig lika hårt som jag själv.
det är jag som får leva med skiten. så ni som vänder mig ryggen, jag klandrar er inte. but walk a mile in my shoes.


hey, man är ju inte mer än människa. jag står för mina misstag, så jävla många som dom är å även om jag inte skulle vilja göra det ibland. men det är val jag gjort å det får jag ta.
det är inte mer än att försöka orka ta nya tag å bevisa att man är bättre än innan. right?



The weak can never forgive. Forgiveness is the attribute of the strong.
Mahatma Gandhi

A fault once denied is twice committed.
Buddha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0